lördag 4 december 2010

Wild Orchid Challenges- An Old Fashioned Christmas Mitt bidrag

Här är mitt bidrag till Wild Orchid Challenges- An Old Fashioned Christmas.
Jag har använt min nya punch med grenarna den är ju så skit snygg och även kantstansen på sidorna av tomten handlade jag idag på pysseltagen, den var på rea (jäkla tur var den sista kvar)
Blev rätt nöjd med kortet faktiskt.
Plats 107 har mitt kort på deras sida :)
------------------------------------------------
Heres my card for the Wild Orchid Challenges- An Old Fashioned Christmas
A bit diffrent from the normal cards, but i was quite contempt with it.
I even used my 2 newly shopped punches from today.
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/




1 kommentar:

  1. Isadory this is absolutely STUNNING hun! Wow what a beauty! Your work is gorgeous and I love the design of your card! Love love love it! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    SvaraRadera