måndag 2 augusti 2010

Blogg Candy när jag har 100 Följare

Avslutat och vinnaren har blivit presenterad / Ended and winner have been presented

När jag har 100 följare på min blogg så tänkte jag lotta ut denna Blogg Candyn.




Det inkluderar följande:

1st Paperstock med 48 papper
1st Chipbords med bokstäver
1st Craftribbon
1st Funny Decoration
1st Bubble Stickers
2st 15x15 papper med hund tema
1st A4 papper med Vintage/Chabby chick bilder
1st Paket med Hand made tags rosa
1st Paket med smides fotohörn
1st Paket med gula minirosor
2st Text trä stämplar
1st Trämotiv stämpel
1st Svart stämpeldyna (märkte Color arts)
6st A5 motiv papper av kraftigare kvalitee
3st Stämplade tags
1st Påse med brads
1st Påse med fjädrar
1st Påse med band, spets och hjärtan på vingar
1st Glitter stickers
1st Chipboard decorationer
5st Upp stämplade motiv på akvarell papper (3 av dem magnolia)
1st Paket med lurviga ribbons i blå toner
1st Avlång border stans
7st Pappersblommor


Det du behöver göra för att deltaga är:
1. Bli en följare av min blogg (är du redan så behöver du bara göra resten)
2. Länka från din blogg med min Blogg Candy bild (sidebaren är att föredra)
3. Lämna din länk i Mr linky här nedan.
4. Skriv en kommentar i detta inlägg på vilken som är din favorit sak att scrappa med, som är nödvändigt för just dig.

Samma dag som jag får 100 följare på min blogg så kommer denna candyn att lottas ut bland de deltagande.

De som deltar och ej uppfyllt alla stegen kommer jag att bortse från vid utlottningen, för att det ska vara rättvist.

67 kommentarer:

  1. Oj, vilken min favoritsak att scrappa med var ingen lätt fråga... men ska jag bara säga EN enda sak är det nog den sax jag har som jag använder mest. (Men samtidigt skulle jag inte vilja var utan t ex skärmaskin, Ultimate Pro eller mina stämplar...)

    SvaraRadera
  2. Mitt favoritredskap måste vara skärmaskinen för hur skulle jag klara mig utan den? :-O
    Hoppas på tur. Här är länken direkt till inlägget i min blogg: http://mellasblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Hm, svår fråga. Skärmaskinen som ni sagt är nog det jag inte skulle vilja vara utan... Men en av mina favvosaker är faktiskt glossy... Förhöjer ju intrycket av det man gör betydligt....

    SvaraRadera
  4. Så klart jag är med!! Något jag inte kan vara utan, jaa det är skärmaskinen det!! Jag har länkat, blivit följare, och nu hoppas jag på tur!!

    SvaraRadera
  5. Det här vill man inte missa!
    Min favvo är nog edge scrappern, can´t live without den!

    SvaraRadera
  6. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I'm a new follower and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Good Luck on reaching 100 followers.
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvaraRadera
  7. Följer, länkar, mr linky och här är min kommentar;)

    Vilken fin blogg och fint blogcandy!

    Min favorutsak att scrappa med måste nog vara alla dessa band och spetsar! Har hur många som helst!

    Nu hoppas ja på tur! *hålla tummarna*

    SvaraRadera
  8. Min favorit sak är nog stämplar.
    http://darksidedesign.se/johanna/2010/11/21/blogcandy-hos-isadory/

    SvaraRadera
  9. Gu vilket smaskigt godis!!!
    Jag har länkat från min sidebar på http://www.cattiegirl.blogspot.com,
    blivit följare och håller nua alla
    tummar!
    Min favvosak måste vara stämplar. Har svårt
    att gör något utan att utgår från ett fnt motiv el. inspirerande text.
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt blogcandy! Kul sätt att fira 100 följare, håller tummarna för det!

    Min favvisscrapsak måste vara embossningsfönen - det är så härligt att se pulvret smälta ihop och få lyster :-)

    SvaraRadera
  11. Wonderful candy!!! thanks for the chance)))

    SvaraRadera
  12. SUPER CANDY!! thanks for the chance..I am a follower..and linked u up on my sidebar

    SvaraRadera
  13. Hi, Thank you for this opportunity

    SvaraRadera
  14. Thanks for the chance to win! I invite you to my candy! Greetings from Poland!

    SvaraRadera
  15. Lovely candy! Thank U for chance to wit it)

    SvaraRadera
  16. Thank UUUUUU for this chance!!!!!
    regards

    Eli

    SvaraRadera
  17. Vilken supercandy du lottar ut! Har nu gjort allt för att få delta i din utlottning och håller tummarna.

    Min favoritsak är nog glitterlimmet :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  18. Favorit sak.. Stämplar helt klart!!
    Har lagt dig som länk, måste be min gubbe hjälpa mig lägga in bilden på sidan sen :)

    /Lillan

    Länken http://lilldogg.blogg.se/2011/january/100-blogg-foljare.html

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med! Min favoritsak är nog mina stämplar.

    SvaraRadera
  20. great candy
    I cant write URL up, I dont why:)

    www.zosia-perelka.blogspot.com

    SvaraRadera
  21. Hejsan! Åhhh, tack för denna chansen att vinna :)
    Min favo sak som alltid är med på mina alster är blommor som jag gör själv eller färdiga.
    Scrapkram Jenny en kaffesugen scrappare

    SvaraRadera
  22. Thank you for the opportunity to win a piece of candy!
    I am a follower.
    http://naomy11.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Wow! Vilket underbart candy! Så klart jag tar chansen att det kanske flyttar hem till just mig! Tack för din generositet, att jag får den möjligheten! :)

    Min favvo är skärmaskinen, men det är så tråkigt att skriva så jag säger stämplar. Jag är tokig i stämplar! :) Men jag gillar blommor och band också...och glitterlim och bling...och och och...det är svårt att välja bara en favvo... ;)

    SvaraRadera
  24. Thanks for the chance to win this candy!
    http://elfsaya.blogspot.com/

    SvaraRadera
  25. Beautiful Candy. Wait for 100 followers.
    Thank you for the record.
    Greetings.

    SvaraRadera
  26. Jag är med! :-)
    Har lagt in ditt candy under min flik "blogg-candy".
    Min favoritprodukt... Jag älskar kladd så jag säger nog cracklepaint!! :-)

    SvaraRadera
  27. Great Candy. My favorite Scrap thing is my Paper Trimmer...couldn't be without it. Thanks for the great chance
    hugs, Rosalee

    SvaraRadera
  28. I would like to play.:)
    Your game is on my blog.:)

    SvaraRadera
  29. Underbart fint bloggcandy. Det som jag måste ha är dock något sort lim. Allt annat tror jag att jag klarar mig utan men inte lim, det måste jag ha.

    SvaraRadera
  30. Sååå fin bloggcandy!
    Jag har länkat till dig i min sidebar! :)
    och jag är följare av bloggen!

    Min favoritsak att scrappa med... hmmm... det är nog enfärgad cardstock - av någon anledning så använder jag alltid mest enfärgad cardstock på de flesta LO's, jag vill vara en mönsterpapper-scrappare - men har inte lyckats fullt ut... :)

    SvaraRadera
  31. Nu har jag blivit följare och har lagt in bilden på min högra sidebar och min favoritgrej är nog rosor.
    Nu hoppas jag att denna underbara candy hamnar hos mej;)

    SvaraRadera
  32. Nu laggt en bild i min högra sidebar som länkar hit, skirivit in mig hos Mr linky och blivit följare.

    Något som jag har svårt att vara utan är Tim Holtz produkter och framför allt distressdynorna.Tror bara att jag gjort ett kort senaste året UTAN någon Timpan produkt ;-)

    SvaraRadera
  33. Oj så svårt...kan knappt välja mellan skärmaskin, pincett eller skalpell
    Nu så ska jag hålla tummarna för denna Candy´n.

    Kram
    Angela

    SvaraRadera
  34. Nu har jag länkat från min sidebar till denna bloggcandy. Det jag inte kan vara utan är min skärmaskin om jag måste välja.

    SvaraRadera
  35. Wow! Vilken härlig candy du har!
    Tack för chansen att få vara med och vinna!!

    Jag har alldeles nyligen köpt en skärmaskin och har svårt att förstå hur jag lyckades klara mig innan... Så; Skärmaskin!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  36. Hej! Vilken rolig och generös idé! Jag är nu följare av din blogg och har länkat i min sidebar. Ja, vad jag inte kan vara utan? Jag äääälskar papper med vackra mönster, men saxen skulle jag inte klara mig utan.

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Wow så mycket godis du lottar ut! :O
    Mitt favoritredskap måste vara pincetten, den klarar jag mig inte alls utan.
    Jag har länkat med bilden i min sidebar och blivit din följare.
    Ha det så bra.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  38. Great candy offering, thanks for the chance. I also have a tiny candy up, come check it out.
    My favorite thing to craft with is digital images. So versatile, and freebies are plentiful too!

    SvaraRadera
  39. Thanks for the chance to win such sweet treats I've linked you on my sidebar and follow you to
    My fave thing to craft with would be markers need them to color with embossing powders in 2nd
    hugs Nikki C

    SvaraRadera
  40. Hej!

    Nu är jag din följare...
    Kul candy!

    Ja min favvo sak....blommor....glitterlim...spetsar...
    svårt val!

    Men det får bli blommor, för vem blir inte glad av blommor?

    Kram Katja

    SvaraRadera
  41. Hejsan! Hittade till din fina blogg tack vare din candy! Vill ju självklart vara med och har gjort det du bad om.,
    Jag kan inte scrappa utan blommor!! Så många som möjligt i så olika former man bara kan komma åt;O)
    Har du lust så titta in hos mig o va med på candy!
    Kram

    SvaraRadera
  42. wow what a great candy, i love to take a chance for it! I became follower and put yr candy on my blog!
    And what my favo scrapthings are?

    I always use stamps and ribbons(lot's of it!!!) and afcourse superpaper!

    SvaraRadera
  43. great candy! thanks for the change to win!

    SvaraRadera
  44. Jag har gjort alla stegen nu och hoppas på det bästa :)

    http://saraspyssel.weebly.com/pyssel.html

    SvaraRadera
  45. Very nice candy! Thanks for the chance!

    SvaraRadera
  46. Oj, jag glömde visst skriva min favorit sak.. Jag är en nybörjare så jag säger väl skärmaskinen för jag kan inte med så mycke annat än, haha.

    SvaraRadera
  47. Hubby just brouht me a cricut expression...woooohoooo!

    SvaraRadera
  48. OJ vilken stor blogcandy! Jag är gärna med &tar chansen att vinna!
    Min favoritsak är definitivt skärmaskinen! EFtersom jag är riktigt usel på att klippa rakt är den guld värd! =)

    Ha en fortsatt trevlig vecka! Mvh Therese

    SvaraRadera
  49. Oooh, jag har deltagit. Har lagt in bilden och en textlänk i min meny!
    juliaingvarsson.webblogg.se

    SvaraRadera
  50. Jag glömde ju skirva vad jag inte kan scrappa utan, och det är ju blommor i alla dess former!
    juliaingvarsson.webblogg.se

    SvaraRadera
  51. Thank you for the opportunity to win the candy!
    Scissors and glue.

    SvaraRadera
  52. Oftast använder jag som en prototyp skärande kniv eller sax. Det beställde äntligen en maskin för prägling och skärning. Jag tror att jag ofta använder det för att skära ut olika kort. Tack för chansen att vinna denna underbara godis.

    SvaraRadera
  53. Min favo sak som alltid är med på mina alster är blommor som jag gör själv eller färdiga.
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  54. jag gör mest kort och jag tycker mycket om mina stämplar.
    http://swahns.blogspot.com/
    Ha en skön kväll
    Veronica

    SvaraRadera
  55. Ale śliczności =}
    Pozdrawiam
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    SvaraRadera
  56. Min favorit är nog stämplar, använder det jämt typ :) Och skärmaskinen är guld värd!


    http://turkost.blogspot.com/

    SvaraRadera
  57. Thanks for the chance to win such sweet treats I've linked you on my sidebar and follow you to.
    Hugs Henriëtte

    SvaraRadera
  58. Vilken fin candy! vill jätte gärna vara med.
    Mina stämplar är absolut favoriterna hos mig!
    nu är alla punkter gjorda ;-D
    Ha en fin dag! / Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  59. Hejsan ! Superfiin candy .Mina favorit saker är miina stämplar vad skulle jag göra utan dem?

    SvaraRadera
  60. Vilken fiin candy!MIna favoriter är stämplarna. Alla punkter är gjord.Man kan alldrig missa denna !http://alvajonsson.bloggplatsen.se/2011/03/18/4886624-isadorys/ Ha de bra /Alva

    SvaraRadera
  61. så ja nu är jag också med om detta candy. Min favoritsak är helt klart stämplar vilket jag nyligen börjat med.

    SvaraRadera
  62. Hi!
    Beautiful candy and wonderful blog:))) nice to be here:) I will try to win:)))
    Best wishes from Poland!

    SvaraRadera
  63. Nu är jag sent ute men chansa kan man alltid göra, jag älskar stämplar, har ittills inte gjort något projekt utan :)

    xx/Mullesnuttan

    SvaraRadera