tisdag 15 juni 2010

Tävling på Handarbetas inspirations blogg






Man skulle göra en LO med något fysiskt minne från tillfället och foton räknades inte.
Jag scrappade min Kiss konsert biljett och absolut roligare sommar minne kan jag minsann inte få i år, för detta var av världsklass.
Har försökt att göra lay outen både sommrig fast med lite rock känsla.

Och bättre ställe att spara biljetten på får man ju leta efter, sitt scrapalbum har ju sin plats i hemmet.

Tävlingen finns på
http://handarbetascrap.wordpress.com/2010/06/13/juni-skiss-med-twist-i-twist/#comments och varar till 11/7

2 kommentarer:

  1. Underbart alster å jaaaaa så himla läckert att bevara biljetten tillsammans med foton från kvällen!! Kunde ju nästan tro att jag var inne å kikade hos Maiden min teamkollega som också älskar hårdrock!! hahaha :D

    Taaaaaack
    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Häftig LO! Och som du säger, nu har du allt bevarat på samma plats!

    SvaraRadera