fredag 22 oktober 2010

Ännu ett spännande samarbete :)

För ett tag sedan fick jag en kommentar på ett av mina inlägg.
Jag gjorde som jag brukar och kollade på kommentatorns egen blogg och kikade runt lite.
Hittade ett inlägg där det stod att personen i fråga "Kicki" behövde förslag på projekt. Det skulle göras en videobanner.
På lite skoj skrev jag synd att vi bor så långt bort, annars kunde du gjort något med scrapbooking.
Helt oväntat så fick jag ett mail från henne att det var en kul idee och vi kan visst göra något sånt.

Sagt och gjort, nu har jag filmat en kväll när jag scrappade, lagt det på hennes USB minne och postat upp till henne igen (hon bor i trollhättan och jag i skåneland.)
Nu är det bara att vänta på att få se resultatet, det ska bli så skojigt.
Så fort jag får en kopia så ska jag lägga upp det här på bloggen hihi...

Kul när gemensamma intressen kan gynna 2 parter på olika vis :)

1 kommentar: