söndag 13 februari 2011

En LO jag gjorde på träffen/An Lo i did on the Scrapgathering

Här är LO´n jag hann göra på träffen. Tiden bara flööög iväg.
Skulle nån av er som var på träffen läsa detta och ha tagit lite foton, så maila dom gärna till mig på isadory@telia.com är ni jätte snälla.

*******************************************************************
Heres the LO i made at the scrapgathering, o many hours and i made so littel.
Now when thats over i will be abel to be a bit more active here on my blogg.





4 kommentarer:

  1. Hej och tack för igår. Så fin din LO blev, jag blev tyvärr för trött för att stanna längre. Du vet , åldern tar ut sin rätt :) Mycket trevligt, vi ses kanske igen. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Tjenixen! Tack för i lördags, det var två slitna säljare som åkte ifrån Perstorp kan jag säga. Mycket trevligt. Har kollat nättidningen men kunde inte hitta något har där varit med något? Kram på dig! Anna-Lena ROX Stamps

    SvaraRadera
  3. Ville bara titta in och tack för en jättetrevlig lördag! Även om man får prestationsångest när man plötslit får så mycket tid till sitt förfogande :-)

    SvaraRadera