söndag 20 mars 2011

VINNAREN! / THE WINNER!

Nu har jag låtit randomorg dra en vinnare!

and now i have let randomorg draw a winner


AND THE WINNER IS!!


......................























.......................

























..............................









Exciting right?! hehe









...............................































Nr 29 Kaffesugen Scrappare STORT GRATTIS!!

"Hejsan! Åhhh, tack för denna chansen att vinna :)
Min favo sak som alltid är med på mina alster är blommor som jag gör själv eller färdiga. Scrapkram Jenny en kaffesugen scrappare "

Maila din adress till isadory@telia.com så skickar jag din vinst.
Stort tack till alla ni som varit med och tävlat.

A big congratz to the winner and a big thank you to all of you that have enterd this blogg candy.

Have a greate day!!

5 kommentarer:

  1. congrats to the winner and thank you for this chance!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad glad jag blir :)
    Underbart. Har mailat. Kommer vänta med spänning vid postlådan :)
    Scrapkraaam Jenny en Kaffesugen Scrappare.

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren!! :)
    Kram Lena

    SvaraRadera