lördag 20 november 2010

Har jag någon gång berättat....

Vilken fantastisk man jag har??!!
Han är helt underbar!
Han ställer upp för familjen, han muntrar upp när jag är nere.
Han klagar inte när jag är inne i långa scrap perioder (inte såå konstigt vi sitter nästan intill varandra och han spelar WoW medan jag scrappar och ändå kan vi prata om massor)
Och bäst av allt han handlar scrapsaker till mig.
Jag menar kan bli bättre än så här?? Jag tror inte det....
Och inte bara det vi har ju VÄRLDENS sötaste och underbaraste dotter också som pricken över i´et.
Vi har varit gifta i 7år och ihop i 17år och kan varandra innan och utan till.
Den 27 februari 2011 firar vi 18 år ihop, jösses vad tiden har gått och så mycket vi har gått igenom tillsammans.

Ville ju bara att alla ni andra också skulle få veta hur lyckligt lottad jag är hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar