måndag 22 november 2010

Nu är det näääääära...

Expantionen släpps på natten mellan 6/7 december så nu är det snart dags.
Jag är ledig både 6 och 7 december. 6 för att Kidas dagis har stängt för utbildning och 7 ENBART för att spela, ska bli såååå kul, tur att det finns 3 mat ställen i lilla Perstorp som har hemkörning wooohoooo...
Men vi har inte glömt vår lilla tös ååhh nej... Faster Hanna ska komma och passa henne och dom ska åka ihop med en annan flicka till busfabriken, så hon kommer att ha jätte kul hon med hihi.

1 kommentar:

  1. Hihi, så kul att se att det är fler familjer som sitter och väääääntar!!! Här är det 4 personer som verkligen längtar till släppet.

    Har två killar som åker på Dream Hack om några dar och de är grundligt besvikna att inte släppet kom i tid!

    Såg din fråga inne hos mig om min skärmaskin och du gissar rätt, det är en fiskars. Den allra vanligaste modellen.

    Men jag kan tipsa om en skärmaskin som jag köpt mig nyligen som faktiskt är mycket bättre. Nämligen en Cutterpede. Du kan inte skåra med något i en skåra, men köper du till ett skoreblad så är det väldigt enkelt, smidigt som sjutton att byta blad och det blir verkligen en riktigt fin rand att vika efter!

    Kram Kram

    SvaraRadera