lördag 18 december 2010

Bidrag till Pysselmyrans Kortviknings Veckoutmaning

Här är mitt bidrag till pysselmyrans veckotävling, denna gång kortvikningar.
http://pysselmyran.blogg.se/2010/december/veckans-utmaning-v-50-kortvikningar.html

På utsidan ser det ut som ett stort kuvert, jag satte en band blomma som enda dekoration på utsidan, då jag försökte hålla kortet stilrent.


Man öppnar fliken och kan då skymta vad som komma skall typ...


Man tar loss ""flärparna" och hela kortet öppnas.
Stilrent helt enkelt.


Rundningen som det står grattis på, blommbladet, och blommorna är alla glimmermistade för det är ju bara så snyggt när det skimrar.
Har sedan endast stämplat i hörnen då jag inte skulle ha så mycket krusiduller i kortet.


Och ja det är torftigt med närbilder för jag har kass belysning och kass kamera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar