söndag 12 december 2010

Bidrag till Scraplagrets tävling

Här är mitt bidrag till tävlingen på http://scraplagret.blogspot.com/2010/12/utmaning-december-fina-julklappar.html
Man skulle göra en julinslagning med ett rim på.
Jag har altrat en strumpkartong som jag sparat på ett tag och jaaa.. rimma är ju inte min starka sida precis.
Jag har kört lila tema rakt igenom. Julstämplen är distressad och glimmermistad, lika så rim tagen som hänger i snöret på sidan.
____________________________________________________________________
Hers my box for the competition on Scraplagrets page.
You were supposed to do some kind of christmas present awith a rhyme on it.
I alterd a sock box that ive saved for a while.
The stamp is distressed and glimmermisted, like the rhymetag also.





1 kommentar:

  1. En jättefin altrad kartong,
    jag gillar färgerna och din "blomma".
    Lycka till :)
    Lisa

    SvaraRadera