torsdag 13 januari 2011

Inte som planerat / Not as planned

Såååå.. kvällen blev inte alls som jag hade tänkt.
Jag hade abitionen att jag skulle scrappa 2 grejer till DT gästningen i Mars, men det hela slutade med att jag satt och gjorde blommor.
Dom får väl ligga till dig lite för imorgon blir det nog inte så mycket scrappning.
Min lilla flicka blir 3år på lördag och imorgon ska det städas och förberedas och på lördag ska det fixas med maten också.
Men lite upp hottade vanliga punch blommor blev det i alla fall.
Blev nöjd med tyckte dom blev fina.
*********************************************************************
Soooo the evening did not turn out the way i had planned.
I was going to make 2 cards for my guest DT in March but instead i ended up doing up hotted punch flowers.
But they turned out quite nice i think :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar