måndag 10 januari 2011

Komplimang / Compliment (or what its called)

Detta påminner mig om en händelse.
Jag och min man var på Liseberg när jag var 28 & han 29. Han skulle beställa något att dricka till oss, men vågade inte chansa att ta något till mig (då jag är extremt kräsen när det gäller alcohol) så han kom tillbaka och sa du får själv beställa vad du vill ha.
Ok, sagt och gjort, jag gick till baren och beställde och då bad tjejen mig om leg, så hon trodde inte jag var 18 när jag var 28, som vi har skrattat åt det många gånger.
***************************************************************************
This cartoon is so funny. in the first frame its says when your 20 years old a compliment is from your boyfriend that says your the most beautiful girl in the world.
At age of 40 its a compliment when your at the liqour store and the ask for ID when its a 20year old shopping limit hehe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar