fredag 21 januari 2011

Tips / Tip

För ett bra tag sedan var jag på jakt efter svampar till mina distresser.
Jag testade att klippa ner vanliga köks svampar, men det blev inte rikigt bra.
Av en ren slump när jag var på Gekås i Ullared så såg jag ett storpack med sminksvampar och tog en påse... 12kr jag tänkte ja jag kan ju testa.
Och dom var ju bara helt kanon bra till att distressa med.
testa ni med, jätte bra och är man på gekås så är det ju billigt med. ;)
*******************************************************************************
A while ago i was after some ponges for my distressing, but i thought everything was so exprensive.
I tried to cut up kitchensponges but that was no good.
Then by accident i tried some makeup sponges insted and they were GREATE.
So if you can find the ceep in a store try it out with your distresses, you wont be disapointed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar